Maatwerk met bedrijfslogo
Laat uw logo op de fotostrips schitteren en creëer maximale merkbekendheid tijdens uw event of seminar.
Het is een leuke, afwisselende en interactieve manier om jouw gasten een blijvende herinnering vast te laten leggen en bovendien kan een photobooth het nodige aan de branding en marketing van jouw bedrijf bijdragen!
Een photobooth is in te zetten bij een productlancering, een conferentie, bij een kijkdag voor omwonenden en nog talloze andere mogelijkheden!
Kortom, met een photobooth maak je jouw bedrijf benaderbaar!
Laat uw logo op de fotostrips schitteren en creëer maximale merkbekendheid tijdens uw event of seminar.
Iedereen betrekken bij het event. Bevorder de interactie met de gasten.
Nieuw merk of nieuw product? Activeer het met een blijvende herinnering
Maak unieke foto's die perfect passen bij jouw team of event. Direct delen op social media.
✅ Marketing en branding:
Vlaggen, kleuren, logo’s, maar ook de kernwaarden van jouw bedrijf kunnen wij verwerken in de foto’s, in de achtergrond, in de booth zelf en ga zo maar door! Ben je benieuwd naar onze maatwerkaanpak? Neem dan snel contact met ons op! The sky is the limit bij ons!
Bedenk daarnaast dat bezoekers van jouw event de foto’s van de photobooth gemakkelijk online kunnen delen, wat zorgt voor gratis publiciteit rondom jouw merk!
✅ Een warme herinnering:
Naast gemakkelijk delen kunnen bezoekers van jouw event een foto printen bij onze photobooth en als tastbare herinnering mee naar huis nemen.
Op deze manier blijft jouw bedrijf zichtbaar aan de muur of in de kast bij hen thuis. En dit zorgt ervoor dat jouw gasten altijd een warm gevoel overhouden aan jouw bedrijf.
✅ Interactie!
Een perfecte ijsbreker is de photobooth! En minder spannend dan een fotograaf die mensen willekeurig benadert en vraagt om verschillende poses. Jouw gasten zijn zelf aan zet!
Om een idee te krijgen hoe een photobooth huren voor jouw bedrijfsevenement werkt, kun je hier een kijkje nemen. Het belangrijkste wat jij moet weten is dat bij Photobooth op Maat vrijwel alles mogelijk is, er op maat gewerkt wordt en jij volledig wordt ontzorgd.
Het enige waar jij nog over moet nadenken is welke photobooth je geschikt vindt voor jouw event Wij hebben drie photobooths in gebruik: een standaard moderne photobooth, een confetti booth en een photobooth met green screen!
Welke bij jouw event past is de vraag en ook hierbij kunnen wij jou helpen!
Een photobooth kan een waardevolle toevoeging zijn aan elk bedrijfsevenement. Naast dat het entertainment biedt kan het jouw merkidentiteit een flinke boost geven! Alles met een simpele photobooth!
Neem vandaag nog contact op om de mogelijkheden te bespreken!
Laat ons snel weten wat je doel is van het bedrijfsevenement 💼👔
Alles op 1 duidelijk factuur.
Krijg korting als je ook lichtletters huurt.
Kies uit warm-wit licht of instelbare gekleurde lampjes.
Lichtletters kunnen ook buiten staan.
De lichtletters zijn groot en stevig.
De locatie van de photobooth is cruciaal voor het succes tijdens jouw zakelijke event. Kies strategisch een plek waar de meeste actie plaatsvindt, om zo veel mogelijk deelname te stimuleren en onvergetelijke herinneringen vast te leggen.
Onze photoboothverhuur service biedt de mogelijkheid om onbeperkt foto-strips te printen. Met een professionele printer naast de fotozuil kunnen de gasten en medewerkers genieten van prints van de beste kwaliteit.
Creëer blijvende herinneringen met onze photoboothverhuur service en laat de foto's maar komen of deel ze op socialmedia.
Samen maken we de ervaring op maat voor jullie mooiste dag!
Remco neemt contact op om de wensen door te spreken. Denk hierbij aan de kleuren, lettertypen op de foto en een mogelijke huisstijl. Eventueel een gepersonaliseerde video als startscherm?
Via e-mail stuur je de benodigde bestanden als de uitnodiging en een moodboard op naar ons kantoor, waar de ontwerper aan de slag gaat voor jullie
De ontwerper komt met een feestelijk voorstel. Je kunt dan altijd een aanpassing doorgeven totdat het perfect is. De kleur van de fotopaal wordt ook besproken.
Je controleert alles nog een laatste keer en dan zal de fotozuil staan te schitteren op jullie grote dag.