Je vult de contactaanvraag zo volledig mogelijk in, met alle details die voor ons van belang zijn. Denk met name aan de datum en locatie van het event, waar wij de photobooth naartoe mogen brengen.
De offerte komt razendsnel naar je toe via het opgegeven mailadres!
Geef je voorkeur aan van communicatievorm, wel zo prettig dat je niet wordt gestoord tijdens je werkdag! Of je nu liever mailt, appt of een belletje doet, wij passen ons aan jou aan! Jij bepaalt dus hoe we in contact blijven.
Laat schriftelijk, via de e-mail weten, of je akkoord gaat.
Particuliere klanten gelieve de betaling vooraf te voldoen. Zakelijke klanten mogen opteren voor betaling achteraf.
Houd je inbox in de gaten! We sturen je namelijk een lijst met vragen om ervoor te zorgen dat de fotozuil tot in de puntjes op jouw evenement is afgestemd.
Samen sparren over het ontwerp van de foto, de kleuren etc. Ongeveer een maand voor het evenement belt Remco, onze creatieve duizendpoot, je op. Tijd om ideeën samen te voegen tot een eerste ontwerpconcept.
- Voilà! Een digitaal ontwerpvoorstel komt jouw kant op via de mail, net zoiets als dit voorbeeld https://boothpics.com/proposal/T2B5
- Helemaal tevreden? Zo niet, laat het ons weten! We blijven sleutelen tot jij volmondig ‘ja’ zegt.
Volledig tevreden? Vertel het ons en dan maken wij alles gereed voor jouw perfecte photoboothmoment.
Twee weken voor je feest stemmen we de op- en afbouw van de fotopaal samen met jou en de locatie af.
Je photobooth staat ruim op tijd klaar op de grote dag. Maak er een groot feest van en ‘say cheese’!
Daags na het feest krijg je alle foto's, video's digitaal toegezonden. Je kunt deze dan weer gebruiken of delen.
Wij worden vaak genoemd op andere websites omdat we leuke, originele en nieuwe diensten aanbieden. Hier een overzicht
We hebben de antwoorden op de meest gestelde vragen voor je verzameld. Staat je vraag er toch niet tussen? Geen probleem! Je kunt ons altijd een berichtje sturen.